Monday, October 22, 2007

amik kunci rumah baru

22hb hari tu, aku gi amik kunci rumah baruku... Hampeh tul, coz surat bertarikh 8hb tapi aku hanya terima surat tu 20hb... Mungkin sebab raya kot.... Tapi takperlah. Tgk dari luar rumah, ermmm puas hati beb. Pandangan hadapan... Tapi alangkah sedihnya... sebab banyak sangat defect. Bumbung bocor, cat tak rata, paip bilik air bocor. Huaaahhhhh!!!! Terus aku komplen. katanya dia nak buat minggu terakhir Oktober ni. Harap2 ok la.


















walau apa pon...aku tetap bersyukur sebab sekarang ni aku dah ada peningkatan dalam pemilikan harta....kalau dulu ada apartment jer, sekarang dah tambah 1 lagi....rumah teres 2 tingkat.

Member aku ada sorang dah pindah kat situ, dia beli cash rumah dia.....Aku tgk rumah dia...sangatlah berkenan hati aku.... Cuba korang tgk gambar rumah dia... kat bawah

No comments:

Blog Widget by LinkWithin