Monday, July 11, 2011

Jalan-jalan naik belon..

Assalamualaikum,
Wahhhh lamanya aku tidak meraban kat dalam blog nih. Semenjak aku ditukarkan ke Pulau Borneo ni, stop segala luahan rasa hati. Rasanya dah setahun aku tak merapu so hari ni macam ada masa terluang sikit makanya aku akan cuba menjebakkan diri semula ke dunia blogging.

Untuk permulaan ni aku nak cerita pasal CHOGM ku ke Bandar Mukah. Mukah tau.. bukan Mekah. Sebuah bandar kecil terletak di persisiran laut China Selatan. Untuk pengetahuan semua, bandar ini tidak banyak benda yang menarik terutama kepada orang-orang bandar diluar tu. Bandarnya kecik, dalam 2 jam berjalan kira dah habis explore termasuk berhenti rehat sambil minum nescafe tarik kat kedai mamak. Kalau saja-saja nak pergi rasanya aku tak pergi kot tapi disebabkan kursus punya pasal maka dapatlah aku menjejakkan diri ke Bandar Mukah nih...
De Havilland
Untuk permulaan ni aku up gambar belon jer lah. lagipon internet kat opis aku lembab tahap boleh perah... korang tengok gambar belon jer lah...


Kalau nak pergi Mukah kena naik benda ni.... sorry yer tiada Boeing Airbus atau ATR boleh landing kat Mukah....
Pilot ni relax jer bawak sambil sila panggung... muahahaha..

4 comments:

Mohd Hafiz Safwan said...

owh..how i miss reading your blog bro

Khalsyaza said...

Aiitt...? Dah ada komen.. Hehehe ni pon upload guna aipon... Komputer opis tak bleh pakai... Lembab

Hersya said...

Bagus2....

Khalsyaza said...

Bagus yer... kalau bagus, nanti selalulah tgk n komen yer... baru ada komunikasi 2 hala... ah.. ah.. ahmadddd...

Blog Widget by LinkWithin