Sunday, June 24, 2007

Pewaris Takhta..

Pewaris takhta...? Betui ka? Registered dulu baru boleh mewarisi.... Kat bawah ni adalah aku tunjukkan beberapa gambar kitaorang masa berbengkel kat Colmar Tropicale, Bukit Tinggi. Aku ni first time sampai. Selalunya duk tgk kat gambar jer. Ok gak tapi jgn duk lama-lama coz tak banyak tempat korang boleh merayau. Kat bawah ni pemandangan genaral aku amik dari tgh-tgh kawasan hotel.

Ini gambar aku. Terpaksa amik sendiri pasai takder orang nak amikkan.... Tempat ni banyak tempat yang cantik kalau nak dijadikan background tuk posing.. Masa aku pegi ni, aku takder model yang nak aku amik. Takkan asik amik gambar kekawan jer. Kalau gambar awek ok lah jugak...


Gambar yang satu lagi ni, aku ngan room mate aku. Si Rizalo atau boleh gak panggil "abang amid" ...hehe. Hanya aku ngan kekawan masa pergi kat sana jer yang tahu kenapa ada phrase "abang amid" tu.





Yang 2 orang ni... bos-bos aku. Diaorang ni aku panggil "buy one get one free". Kenapa? takyah tanya lah...




Masa makan, tak kiralah tgh hari ker, malam ker, mesti ada 4 orang filipino ni dok melalak. Tapi ok gak pasal suara diaorang ni memang best giler. Kita orang kira happy betoi dgr dia orang ni nyanyi.




Lepas makan malam hari pertama tu, kita orang dah start berbengkel kul 8.30pm. Cam ni lah rupanya bilik kita orang berbengkel...




Yang ini gambar geng-geng pewaris takhta atau lebih disenangi dipanggil "kumpulan pendesak".



Ni, gambar aku ngan mat rempit dan si "abang amid" tu.






Itu jerlah gambar yang boleh aku masukkan. Banyak lagi sebenornya, tapi korang ingat aku takder kerja lain ker nak dibuat....hehe. At least adalah kenangan yang boleh diingati semasa berbengkel pada 19hb -21hb Jun 2007 kat Colmar nih...

Amin....

No comments:

Blog Widget by LinkWithin