Tuesday, April 29, 2008

Kisah "Maid" baru aku....

Dulu lagi masa awal tahun 2000++ aku dah bercadang nak amek maid indon sebab nak jaga anak ngan mak aku....tapi mungkin sebab takder rezeki sebab berlaku kesilapan teknikal. Maid aku dikatakan tak cukup umur sebab tak cecah umur 25 tahun. So, computer reject permohonan aku, kata pegawai imegresen tu. (tapi aku pelik, sebab kat Malaysia ni ramai maid yang umur bawah 25 tahun walaupun dikatakan syarat mesti melebihi 25 tahun)

Walau bagaimanapun, akhirnya aku kini telah berjaya mendapatkan maid baru....Tapi tak tahu la sama ada bini aku bagi ke tidak. Maid aku ni masih dari Indonesia. Selain dari rajin dan tak malu nak dibawa berjalan, dia ni pandai gak menyanyi. Korang boleh nilaikan maid baru aku kat bawah ni...






Ermm... camana? sesuai ker? Pada bini ku, aku berjanji tak akan nakal-nakal ngan maid baru ni.....hehehe.

1 comment:

zul said...

biar betol orang tua ni...





































































































err.. ada lagi tak..???

Blog Widget by LinkWithin