Friday, April 4, 2008

Kontroversi atau gila nak berbini?

Aku hairan... kenapa masa faizal hari tu bila konsert, dia bukak baju....habis kena gam. Sampai berlekit-lekit dia. Kesian kat dia. Lagipon setakat baju jer, bukannya bukak suar. Artis lain ramai yang buat camtu gak....bolleehhhh jer.

Yang ini terbaru, siap kasi cium dan kalau nak romen pon boleh.... takder apa tindakan ker. Aku bukannya dengki tapi kena adil lah... Prinsip kena betul dan tak boleh terpilih jer....

Petikan kata2 pelaku masa hari tu;

“Mereka boleh lakukan apa yang disukai. Tidak kira bercium atau duduk di atas paha,” kata Anuar dengan perasaan teruja. “Ciuman hanya terbatas di pipi sahaja.


Awek lam gambar ni takder mak bapak ker...boypren ker...abang ker... tak jealous ker?

Adohai makcik... rumah kata pegi, kubur kata mari, masih ada hati nak bermanja2 cam anak dara....uwekkkkkk. Woi makcik! si Anuar tu kata anak dara jer pasal tujuan dia nak cari bini. Yang dah berlaki tak yah ler... (kalau aku jadi si anuar tu, dah lama aku sepak makcik tu. Hampeh tul, potong stim)

Apalah nak jadi ngan kawan aku ni....
Sumber: Gambar dan klip dipetik dari "Mybikerz"

No comments:

Blog Widget by LinkWithin