Tuesday, July 24, 2012

Las Vacas.....

Assalam, bertemu kembali dan kali ini di dalam penerbangan ke Kucen dari Kayel bersama Air Asia, AK 5204. Ini adalah penerbanganku yang pertama pada tahun ini di dalam bulan Ramadhan dan ianya juga penerbangan yang ke 29 pada tahun ini.

Penerbanganku kali ni rasanya ramai plak omputih turut serta. Omputih ni termasuklah yang ada kat sebelah aku sekarang ni. Rupa memang comel, kulitpon ok tapi bau dia... Uhh macam bau payung lama aku yang ku simpan dalam stor.. Sabun dicipta untuk membersihkan yang kotor.. Minyak wangi pula dicipta untuk apa? Pasal tu lah omputih ni suka ngan minyak wangi.

Oklah... Takmo citer pasal omputih ni, baik kita citer pasal makanan lagi best. Jumaat lepas me and my amoi telah gi lunch di Las Vacas, Kelana Jaya. Tempat dia adalah di belakang stadium FAM, kedai lot hujung. Alamatnya kalau korang nak pergi adalah di No.23 Jalan SS5A/11, Kelana Jaya. (pada ketika ini, kapal yang aku naik ni baru sahaja melepasi Bandar Kuantan dan memasuki Laut China Selatan.). Kami memilih untuk duduk di dalam dan tak lama selepas tu menu diberikan. Aku tanya amoi nak makan apa... Errr dia kata entah lah. Hehehe.. Aku pon camtu gak dulu. Bila tengok menu, tak tahu nak order apa sebab semuanya macam sedap walaupun takda gambar. So untuk memudahkan keadaan makanya akulah yang order. Aku order "Beef Wrap", "Meat Pie" dan "Lamb Shoulder Chop". Walaupun 3 jer menu tu tapi dah mencukupi. Amoiku kata fia nak rasa jer.. Ermmm lamb chop tu pon adalah sepotong dua jer dia makan. Itupon part yang garing.

Apa-apapon alhamdulillah kerana dapat juga aku bawak amoi gi makan kat situ. Harga boleh tahan dan munasabah. Semua sekali termasuk air berjumlah RM81.45. Memang Best...!!! Oklah, aku dah malas ni dan nak tidor. Tengok gambar jer lah yer. Kbaiiii....





No comments:

Blog Widget by LinkWithin