Saturday, August 15, 2009

Anak aku ker nih?

Baru jer balik TT ngan geng fotografi kul 2.30 tadi. Kalau ikut keadaan, mau sampai ke pagi. Best jumpa kekawan yang ada sama minat nih. Thanks to Mior Ensem sebab hantar sms petang tadi. Sorry sebab tak save nombor, so terpaksa tanya 'siapa?'. Sekarang aku dah savekan nombor dia. Thanks to Faiz sebab bagi gambar aku yang ku tunggu-tunggu. Thanks to Tom sebab 'Peace No War' . Thanks to Zul coz jumpa aku dua kali walaupun rumah dia kat Kapar... jauh tuuuu...! Thanks to semua yang ada masa tu.

Apa yang aku nak cerita ni adalah kisah seorang lelaki yang sebok sangat nak bergambar ngan aku. merengek-rengek lagi.. Mentang2lah aku ni pakai Lotus, semua orang nak bergambar ngan aku.....huhu. Korang tak percaya, cuba tengok kat bawah ni.. Sib baiklah yang nak bergambar ngan aku tu Angkasawan Negara, Dr Faiz Khaleed lagipon nama bapak dia sama ngan aku... hehehe.

Dr Faez

Faiz + Khalid = Dr Faiz Khaleed

Dr Faez, friends & me

Credit to Faiz kerana menyumbangkan gambar2 di atas....

4 comments:

juli dahlan said...

blah laaaa....umo baru setahun jagung dah ader anak beso panjang...hehehehe

Khalsyaza said...

Sesungguhnya manusia itu ada 2 jenis... 1 yang dapat dan 1 lagi yang tak dapat. Maknanya jeleessszzz lah tu!

zul said...

aku tak kisah korang punya jagung dah beso ke belom ke.. Nihh... apesal muka aku lebar sangat tu...

Khalsyaza said...

Ni semua sebab si Faiz la.. dia nak jadikan kita semua muka lebar cam dia...muahahaha

Blog Widget by LinkWithin