Saturday, August 8, 2009

Gambar terlarang di sempadan Siam....

Agak-agaknya kenapa korang klik kat blog aku nih? Jangan mudah teruja dengan tajuk. Agak-agaknya apa yang terlintas difikiran korang bila aku tulis tajuk cam kat atas tu......? Haaa...tahu dah! ish..ishh..ishh... Sebenarnya posting aku kali ni takder kena mengena pon dengan gambar terlarang atau negara Siam. Kalau korang nak tengok gambar siam, gi tanya pakcik google.. Aku nak cerita pasal "Out of Bounds".

Kalau org main gop, depa panggei "OB". OB ni bola yang korang pukul terkeluar dari kawasan permainan. Masa aku mula-mula main gop dulu, OB ni kesukaan aku.. hehehe... Sekarang ni dah tak pernah "OB" lagi. Bukan sebab aku dah terror tapi sebab aku dah beghenti main semenjak aku kena transfer ker Putrajaya. Adoii.. travelling kos tinggi tu.. So camana lah nak main gop. So aku simpan ajerlah set aku tu. Kalau main pon tak terror-terror pon. Kepada member2 aku, korang mainlah sepuas-puasnya. Kalau aku taknak, aku taknak la. Baek aku guna duit tu tuk beli susu ngan pampers anak aku. Lagi bagoosss...

Apalah melalut banyak sangat... aku cuma nak cerita, semalam aku terjumpa teknik fotografi yang depa panggil OB. So tadi aku cubalah sikit-sikit. Taklah bagus sangat dan tak berapa tepat tapi setiap perkara mesti ada titik permulaan dan itulah yang manisnya....

Out of bounds

Kenapa aku kata manis? Cuba bayangkan bila satu hari nanti, bila ko dah betul2 terror sehingga bergelar terrorist, korang tengok balik gambar mula2 sekali yang korang edit. Mesti korang akan tersenyum sotong.... Itulah yang manisnya, semanis malam pertama.. huhu

No comments:

Blog Widget by LinkWithin