Wednesday, January 6, 2010

Boleh ke dimakan benda nih...?

Waahhh... lamanya tak update blog aku nih. Semenjak dua menjak berjinak ngan pesbok ni, rasa cam malas plak nak upload cerita kat blog. Kat opis ni, dah sebulan lebih bos aku takder.... gi aji. Banyak kerja dan keputusan kena buat. Awal tahun ni patutnya dah lega sebab dia dah balik tapi bos aku plak tak masuk lagi..... kena chiken pox plak. Yelaaa penyakit tu datang dari Allah, pasti ada hikmahnya.

Minggu yang lalu, aku telah membeli tipon baru, maklumlah tipon sedia adapon dah 4 tahun umurnya. Bapak aku siap kata "ada lagi ker orang pakai tipon camni?"... Huh! Hampeh tul. Teruja ngan perkembangan baru, belek punya belek, cari punya cari makanya aku telah terbeli BlackBerry Bold 2. Lepas beli, baru aku nak pikir.... Apa ke jadahnya aku beli tipon BlackBerry nih!??!!!!! Dah silap la plak.... Takpelah, pakai jer. Mana tahu,... tak kenal maka tak cinta. Walaupun asalnya aku nak beli lain tapi aku gi beli benda lain.

Picture 030

Puas aku cuba bercinta ngan tipon ni tapi tak gak jatuh-jatuh cinta. Malahan semakin hari semakin menyampah la plak.... Anak lelaki aku takda benda lain nak tanya... "Ayah, game ada ker?"... Aghhhh...!!!!

Wawan BB

Pada suatu hari masa makan tengah hari, aku tanya dia, "nak makan roti tak?". Dia tanya aku balik, "roti apa?". Aku cakap "Roti jem blackberry, nak tak?"......heee

Jem BB 2

Jem BB 4


Jem BB 3


jem BB 1

Aku cakap kat dia......"makanlah nak... ayah rasa tipon ayah ni mungkin best kalau dimakan ngan roti jer..."

Nursyazakhalid1

Heeee.... apa-apa pon BlackBerry Bold 2 tu hanya mampu bercinta ngan aku selama 6 hari jer sebab aku dah ceraikan dia....Aku dah dapat jem baru yang lagi bagus.... Hari-hari dok bercinta ngan dia. Nak cerita karang rasa riak plak tapi kalau tak cerita karang korang rasa bengap sangat plak tak tahu jem apa... Alaaa, Jem Epal yang ditambah formula 3GS la...
p.s.: Idea makan roti ngan BlackBerry ni dicadangkan oleh Bro Faiz walaupun aku ada terpikir gak nak wat camtu.

3 comments:

Anonymous said...

hehe.yelaa...nset abah kan dah baru skrg.touchscreen lg tu.thats why dy ckp mcm tu.kalau x,nset dy pun 2x5 jugakkk...

Khalsyaza said...

Tunggu gambar Jem epal plak....

shairul said...

ermmm nie nak kena saman nie...coz gunakan idea hak cipta terpelihara..kakakak caya laa abg...

Blog Widget by LinkWithin