Monday, January 11, 2010

Kata tak minat tapi....

Malam tadi adalah malam di mana kebanyakan penduduk Malaysia menggemukkan diri bersama keluarga duduk di depan TV menonton rancangan AJL. Keluarga aku pon sebok gak nak tengok termasuklah bebudak tu. Siap nyanyi lagi... Huh.. tak padan ngan umur! Aku tak amik pot sangat pasai tak minat nak duduk dengar lagu...

Tapi ada 2 lagu yang amat tertarik untuk aku dengar dan aku tengok... Nyanyian Izad dan bunkface. Lagu 'Pergi' tu sangat menyentuh perasaan. Tersentuh perasaan bila tgk gambar latar belakang dan kena pula, lagu tu adalah lagu tema 'Talentime' arahan Allahyarhammah Yasmin Ahmad. Seorang artis yang sangat kreatif dan sentiasa berfikir di luar kotak pemikiran manusia biasa. Pagi tadi, terus buka Youtube dan copy link ke lagu dia...
Boleh nangis woo. Kalau tak boleh gak maknanya hati korang ni keras dan tak berperasaan.. So enjoy yer..


Kat bawah ni pulak beberapa keping gambar menggunakan application yang aku download menggunakan 'Jem' baru aku. Lomography ala-ala 3GS.. Rasanya sesuai kot color dia ngan lagu kat atas nih...


Lomo by Apple 3GS


Lomo by Apple 3GS


Lomo by Apple 3GS


Lomo Siti


Khalid & Ct Lomo

No comments:

Blog Widget by LinkWithin