Thursday, October 11, 2012

Berondeng...

span style="color: #ffe599; font-size: large;">AK 5225 | ETD1425| Airbus A320-200 | Kch - Kul | Air Asia


Penerbangan yang ke 36 ditaja sepenuhnya oleh Mastercard Maybank milikku... Total kena bayar adalah RM608.20... Selalu asik free jer naik MAS tapi kali ni kena bayar.

Masuk kali ni dah 24 hari tak jumpa familiku. Banyak perkara aku tertinggal terutama perkembangan anak-anakku. Alhamdulillah ada rezeki lebih dapatlah aku balik. Nak harapkan kursus, minggu depan la baru dapat balik. Anyway, banyak yang telah berlaku dan pesbuk ku yang menjadi mangsa. Nasiblah kawan aku tak ramai. Kalau tak, ramai pulak yang akan terasa...

Apa-apapun tahap kemalasan ku menulis blog masih sama... Malas dan takda idea nak mengarang. Sekurang-kurangnya dapat aku rekod jadual penerbangankupon dah cukup.. Oklah nak rilek2 dulu sambil tunggu bas jet aku... Chiow

No comments:

Blog Widget by LinkWithin