Thursday, June 26, 2008

Peraduan Milo...

Zaman sekarang ni semua barang naik... semua orang cuba nak cari duit berbagai cara. Hari tu celcom buat peraduan, bila ramai yang dah nak jatuh bankrup,....last sekali peraduan tu didapati HARAM. Macam-macam peraduan orang nak masuk. Hari ni, member aku budak Bahagian Teknologi Maklumat kat opis aku ni bagi tahu pasal peraduan yang akan MILO anjurkan. Hadiah dia lumayan woooo. Emas satu kilo! kalau masuk lam beg, anak aku belum tentu boleh angkat. Apa-apa pon korang tunggulah dan kumpul lah bebanyak peket milo. Manalah tahu boleh menang. Kalau dah menang nanti jangan lupa bagi aku sikit hasil jualan emas tu. 10K pon cukup sebab nak bayar hutang yang dah bertimbon ni......


Syarat yang kat bawah ni kalau korang tak nampak, buat-buat nampak jer lah....

Gambar kat bawah ni adalah gambar anak member aku tadi. ZUL jugak nama dia. Sama cam nama member aku yang kat Kota Bahru tapi entiti yang berbeza. Sebab apa aku masukkan gambar anak dia? Sebabbbb anak dia ni yang aku panggil "Michelin" ni suka minum milooooo.... muahahahaha....

No comments:

Blog Widget by LinkWithin