Friday, January 16, 2009

Amaran kepada semua pemandu...






Apa plak yang merbahaya dan sapa plak yang bagi amaran nih.... adoiii..!!!

Actually takda sesapa pun yang bagi amaran, cumanya aku nak bercerita tentang kisah kedai baiki kereta atau kedai aksesori kereta. Kalau kita lihat hampir semua kedai jenis ni akan menyebabkan 2 atau 3 parking lot didepan kedai tu kita tak boleh guna. Sama ada dengan kebenaran ataupun tidak. Kedai yang aku tunjukkan ni adalah kedai terbaru membaiki kereta kat kawasan perumahan aku di Seksyen 7, Shah Alam. Kedai dia biasa jer takda apa yang menarik sangat pon.


Bukan nak promosi atau sebab ada komisen ker tapi sebab aku nak tunjukkan 1 benda kat korang. Gambar kat atas tu jelas menunjukkan teori 2 atau 3 parking tidak boleh digunakan bila ada bisnes camni. Kat gambar tu aku tunjukkan tanda peringatan. Soo... biasa jer. Tapi bila aku pegi dekat2, aku jadi konpius plak. Apa ke benda si apek ni maksudkan? Cuba korang baca kat bawah ni....





Aloo towkey! lu kalau mau amik itu parking, suka ati lu la! Tapi lu jangan bikin malu sama gua, Itu gambar keleta tatak sama dengan apa lu tulissss. Itu gambar apa?...lu tulis apa? Lagi aa.. wa nampak itu keleta selupa macam belenti di atas jalan keletapi wo...

Muahahahahaha....







2 comments:

heretic preacher said...

btol a tu bro... apek tu nk cakap, tak ble bungkus kereta kat situ... so "no-pack" la... muaahahaha

Khalsyaza said...

ayyaa!!! wa ingat lia mau cakap no apack a.k.a no apek!

Blog Widget by LinkWithin