Thursday, January 8, 2009

Kencing manis aku dibuatnya....


Baru jap tadi, designer email kat aku rekabentuk car sticker kita orang yang baru yang akan diedarkan pada 18hb nih. Fuh!! kencing manis aku dibuatnya sebab susah nak buat pilihan. Semuanya mabelesssss... rasa macam nak ketiga2nya sekali. Patutlah lelaki dibenarkan kawin 4, kih..kih...kih... Pada masa blog ni aku tulis, aku tgh menunggu pendapat kedua dari AJK kawasan perumahan kitaorang. Kepada pembaca yang juga penduduk Anjung Kristal, apa pendapat anda? selain dari penduduk, korang ada rasa macam nak kena kencing manis gak ker?

4 comments:

Farah said...

dato K, nak warna BIRU!!!!!

**Anjung Kristal** said...

nak warna biru?.... erm tapi sayang selasih.... sebab ajk dah buat keputusan untuk guna logo seperti mana asal untuk tujuan car sticker.

So please refer to yang lama tapi bentuk car sticker tu sama cam yang baru...

Anonymous said...

yg warna coklat tu paling cun...yg first mesti le cun hehehe.....

Khalsyaza said...
This comment has been removed by the author.
Blog Widget by LinkWithin