Tuesday, March 31, 2009

My First 'Superimpose' output..

Gambar kat atas tu biasa jer... takda nama dan takda identiti yang diubah. Tidak melibatkan ahli politik mahupun artis negara. Hanyalah sekadar gambar 2 biji belon yang aku tangkap masa kat Putrajaya hari tu...
Oleh kerana hari ni aku mempunyai masa terluang yang sangat panjang, makanya aku telah cuba mempelajari macamana nak buat superimpose tahap tadika menggunakan Adobe Photoshop... Salah satu dari belon kat atas tu adalah palsu dan aku telah berjaya menyatukan mereka.... asam di darat ikan di laut, di dalam photoshop bertemu juga. phuhh... berbaloi aku mengadap dan menggodam photoshop kat PC aku petang ni..

ermm... agak2nya kalau boss aku terbuka blog aku nih, apa dia nak kata? Oleh kerana dia agak sporting, mungkin dia akan kata.. "Khalid!! Hang nampak relax nooa... ada banyak masa nampak...." hehehe.. relax la boss.

4 comments:

FathiMZ said...

sekarang nie....dekat area seksyen 7 nie pn ader...dekat area flat depan hakim...x taw block braper.....tp belon tu pasal nyamuk Aades la...hahahhahaha

Khalsyaza said...

Hehehe.. teringin aku nak lastik jer belon nyamuk tu.... Lain kali buatlah belon gambar nyamuk ker.... tak creative langsung...

Adam said...

Menariklah,Saya Baru Belajar Berblog Tolonglh Otai2 tgkkan blog saya

Serba Serabai

Khalsyaza said...

Adam, macamana saya nak tgk ur blog kalau takda link...

Blog Widget by LinkWithin