Wednesday, October 28, 2009

Ish..Ish.. Sikit jer lagi...

Apa yang sikit lagi nih?... Macam-macam.. Sikit jer lagi kerja opis aku nak abis.. Sikit jer lagi tempoh persediaan untuk Pesta Sukan Kementerian... Sikit jer lagi aku hampir nak terlupa... hehe... Sebenarnya semalam besday aku... Pepagi lagi wife aku wish... aku cakap kat dia.." ingatkan dah lupa.." Pergi opis cam biasa, takde apa yang spesel.... Cumanya TQ lah pada Pn. Ros yang wish aku, 2 orang member facebook.. Suria dan Busu yang juga wish kat aku.

Paling besar TQ adalah pada famili aku... Wife aku beli kek chesee semalam. Makan juga walaupun aku tak la berapa suka sangat makan kek ni... Doghoyan takper! TQ to my wife coz sempat dia menghantar kad ucapan eletronik kat aku... Kat bawah ni aku paparkan kad tersebut....
happy birthday khalid
Ada lagu heppy besday yang dimasukkan sekali tapi aku tak gheti camana nak upload lagu kat posting nih..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin