Monday, October 5, 2009

Alahai kesiannyaaaaa...

Pagi ni bila aku tengok semua surat khabar kat opis aku nih..... ahakkkss, 'sedih' betul aku menengoknya sampaikan cuaca kat opis aku ni pon dok jadi mendung. (woi!!! sedih mana boleh gelak!) Mana tak sedih, cuba korang tengok gambar kat bawah ni. Kalau nak clear lagi, tengok kat surat khabar la...
Kesian betul aku tengoknya.... sebab dari raut wajah muka dia, nampak kesakitan yang amat sangat dan dah macam muka mangsa tragedi gempa Bumi kat Padang la pulak... hehehe.

Kesian betul lah aku tengoknya. Tulaaa.... sapa suh gatai sangat lalu kat kawasan owang laen. Heran gak aku, badan besar, bodyguard pon ramai, polis lagilah tak terkira ramainya pon masih kena tumbuk dan disepak terajang... Dasat sungguh owang yang menumbuk dia ni. Mesti keturunan Minangkabau asli nih. Suku apa aku tak taulah. Yang pasti bukan tiga suku...huhu..
p/s: masa pilihanraya lepas, pemberita TV3 ada beri pujian tentang seorang calon ni yang fasih berbahasa tamil. Sapa agaknya?....

No comments:

Blog Widget by LinkWithin