Friday, April 9, 2010

Adakah aku mampu memilikinya..

Bukannya berangan tetapi terfikir gak, adakah aku mampu nak memilikinya. Aku rasa tidak buat masa ni. Tapi aku rasa mereka yang membeli kereta-kereta macam ni semuanya duit tak tahu nak letak di mana. Nak simpan bank pon aku rasa bank taknak terima pasal nanti banyak sangat bank nak bayar interest.... Nantilah kalau aku pon dah ada duit banyak dan tak tahu nak letak mana, maka barulah aku beli. Setakat ni, hutang kad kedit pon belum berbayar habis.. Nak makan bila dah hujung bulan pon kekadang kena korek tabung.... Apa-apapon aku tetap bersyukur dengan apa yang diberikan Allah pada masa ini. Syukur Alhamdulillahhhhhhhhh.......

My Lotus


Lotus Cup 260

260hp tu...

Exige CUP 260 a

My Lotus 2

Dapat bergaya dengan kereta kat atas tu pon dah cukup bagi aku. Biarlah mereka yang kaya jer beli kereta kat atas tu. Aku pakai kereta kat bawah ni pon dah cukup...

Aston Martin 1

No comments:

Blog Widget by LinkWithin