Wednesday, April 7, 2010

Malaysian Grand Prix 2010 - Formula 1

Ahad lepas untuk pertama kalinya dalam hidup aku, aku telah dapat pergi menyaksikan F1. Best sangat ker F1 ni..? Entahlah, sekali sekala ok lah tapi kalau selalu, tak kuasa aku nak pergi... hehehe penuh kepura-puraan. Seronok sangat pergi F1 ni bukan apa, cuma excited nak amik gambar jer. Memandangkan aku bukan duduk kat main grand stand dan hanya duduk kat F1 Village jer maka tak dapatlah nak amik gambar pitgirls...

Ada yang tanya aku dapat tiket free ker?... Woi..! Hingat semua benda free ker? Ko hingat muka aku ni muka Jabatan Kebajikan?.... hehehe. Apa-apa pon aku kongsikan beberapa keping gambar yang aku rasa nak tunjuk. Nak tunjuk semua nanti penuh page blog nih...

F1 Village

Tiket

Malaysian Grand Prix - F1 2010

Malaysian Grand Prix - F1 2010

Malaysian Grand Prix - F1 2010

Malaysian Grand Prix - F1 2010

Malaysian Grand Prix - F1 2010

Red Bull

Virgin

Malaysian Grand Prix - F1 2010

Ada yang tanya aku, siapa menang?.. Aku cakap entah, aku amik gambar jer.. hehehe

No comments:

Blog Widget by LinkWithin