Monday, July 28, 2008

Majlis Potluck Sarapan Pagi Anjung Kristal


Alhamdulillah, majlis potluck di anjung Kristal telah berjaya diadakan pada hari Ahad yang lepas. Majlis ni adalah majlis sulung jawatankuasa adhock komuniti Anjung Kristal. Ok lah... walaupun tak ramai yang datang, tapi dapatlah kita kumpulkan lebih kurang 65 keluarga. Kalau 65 keluarga, suami isteri + anak2, ada lebih kurang 110 ++ orang kot. Hehehe... jangan marah coz letak bilangan 110 sama ngan plet no keta aku.


Terima kasihlah kat sebahagian penduduk yang telah menyumbang didalam acara kutipan yang dah dibuat sebelum ni. Kalau tidak, tak meriah sebab khemah yang kita orang pasang tu RM400 (2 unit), belanja beli pinggan, cawan, sudu, garpu, air minuman dll semuanya pakai duit tu. Makanan?..... fuhh punya lah banyak. Macam2 ado.. Terima kasih jugaklah pada wakil PKNS dan wakil Polis yang turut hadir.


Lepas ni kita orang cadang nak buat majlis hariraya barbie Q plak... uumaakkk ai! poso pon bolom, dah cito sal ghayo.... Tapi takpo... apo2 hal pon yang ponting eh, kono bekorjosamo. Muafakat tu ponting!



kat bawah ni gambar-gambar yang telah dirakamkan pada hari tersebut. Tapi ini version khalsyaza sahaja sebab gambar dalam kamera Edly masih belum ada. Enjoyyy..!!!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin