Tuesday, April 7, 2009

Gradient, layer, filter.....

2 minggu lepas aku beli zoom lens baru tapi sampai hari ni takder benda aku nak amik.... Boring betoi. So untuk mengisi masa sebelum aku mengganyang zoom lens aku, kena belasah Photoshop dulu. Gambar lain takder, aku belasah jer gambar hot air balloon hari tu. Boleh la kot....

Rombongan makcik siti dari Bagan Datoh..


Apsal la gambar ni tersenget...

Opis mate aku tanya, apsal belon tu nampak sekerat jer? Adoi.... memanglah! takkan nak amik gambar penoh plak... Teknik namanya tuh.... hehehe. Tak bleh salahkan dia sebab aku yang gi tanya dia...


2 comments:

Anonymous said...

thanks..singgah aku punyer blogs....takpe2 jom kita belajar sama2..aku suka berkawan....aku duk kat shah alam ajer..takde masalah kalau nk join outing kat shah alam

Khalsyaza said...

Laa duk kat Shah Alam jer.. dekatlah tu. TQ la sebab invite, kecik tapak tanagn Stadium Shah Alam aku tadahkan. Memang dah lama nak join geng2 upin nih.. oopppss Geng Photographer la

Blog Widget by LinkWithin