Monday, April 27, 2009

My hero's first photographic outing....

Satu pengalaman yang cukup terharu kerana aku telah berjaya mempengaruhi minat heroku untuk sama dengan minat ku...hehehehe. Kalau dalam posting sebelum ni, aku cerita pasal first time aku tapi kali ni nak cerita pasal first time hero aku plak.

Zoo Negara edit

Pada hari tu selepas perbincangan dan perjanjian dibuat bersama dia, aku bawak dia ke Zoo Negara untuk bersama-sama kengkawan ku untuk keluar outing. Alhamdulillah, dia memberikan komitmen sehingga hilang konsentrasi aku untuk rakam gambar lain... teruja plak amik gambar anak sendiri. Last dia suka bergambar adalah masa umur dia 4 tahun. Lepas tu dia memang taknak bagi komitmen untuk amik gambar. Tak payah cerita banyak jom kita tengok...


Oleh kerana 'gear' aku tak sehebat kengkawan aku, maka aku mintalah pertolongan pakcik CS2 untuk tolong aku ubah sikit2 gambar supaya jadi lain dari yang lain......
My Hero & The Beast copy
Tak terkawal gak aku pada hari tu.... Dia merayau ikut sesuka hati dia jer... Alhamdulillah, semuanya ok.


Double Peace edit

Sehingga bertemu lagi di dalam posting yang lain.... kepada korang semua kat sana tu, SORRY la sebab 2-3 posting akan datang ni akan cerita pasal outing ajer... hehehehe....

Suka hati akulah, bak kata Azwan Hj Ali..... "Ada aku kesah?"

2 comments:

Anonymous said...

memang seronok klu ada yg ikut minat yg sama...nasib baik laa aku tk kawen lagi kalau tk kompom sama dengan bro punyer anak..hehehe

Khalsyaza said...

tapi kalau tak kawen lagi... rugi gak....menyesal tak kawen awal wooo...

Blog Widget by LinkWithin