Wednesday, November 25, 2009

Pesta Muda-Mudi?.....

Malas nak cerita panjang cuma aku nak ucapkan jutaan terima kasih kepada zul dan D700 dia semasa acara di bawah. Apa acara kat bawah ni?... Itulah acara perasmian yang menyebabkan aku sebok tak tertu pasal, Pesta Sukan Kementerian Kewangan ke 35. Sebelum ni aku ada ajak member2 lain gi shoot, tapi nampaknya mereka tak sudi. Maklumlah gambar yang tak mendatangkan duet sangat...... Seb baik zul ada. Lagipon banyak gambar pembukaan aku gunakan gambar2 Zul. Hanya semasa kejohanan dan majlis penutup sahaja yang guna kamera aku.

Opening montage

Ikrar

Pompom

VI Band

Khalid PSKK Photoscape
Gambar 1 & 2 adalah dengan kamera aku manakala 3 gambar terakhir adalah diambil oleh Zul. Sorry Zul, gambar lu gua sudah edit. Sorry gak sebab gua edit ikut suka hati gua ajer.....

3 comments:

zulpictures said...

hehe.. sori naik lori la... cantik gambar last skali tu.. kenapa ekk..??

Khalsyaza said...

sebab guna Full Frame kot...hehehe

zulpictures said...

best gila FF...

Blog Widget by LinkWithin