Wednesday, November 18, 2009

Semuanya dah jadi kenangan....

Dusun Famili 21

Selagi aku tak masukkan posting ni makanya tak akan habis2lah nak cerita pasal durian. Lama dah amik gambar tapi tak sempat2 nak upload kat blog. Sekarang ni buah durian semua dah habis... tiada lagi ku lihat kelibat makhluk bulat berduri yang bergayut-gayut di pohon yang rendang... (sebut betul2.. maklumlah dah nak raya haji nih... heeee). Tapi sempat jugalah kami sekeluarga bergambar kenang-kenangan. Namun..... gambar aku jer yang takda.

Kepada sedara mara, kawan-kawan, jiran-jiran yang telah mengikut aku pergi mengutip durian, aku nak ucapkan jutaan terima kasih kerana kesudian anda semua. InsyaAllah di tahun hadapan kita akan berjumpa lagi. Kepada beruk dan monyet yang turut merasa buah durian ni juga diucapkan terima kasih sebab tak petik semua buah2 tu. Atas jasa baik korang, kami semua dapat merasa durian tu...
Dusun Famili 2

Dusun Famili 8

Dusun Famili 9

Dusun Famili 10

Anak-anak aku ni rasanya first time tgk buah durian kat pokok... biasanya tengok dalam plastik jer kat Giant...
Dusun Famili 15

pokok

Dusun Famili 22

Dusun Famili 3

Errrr... cukuplah gambar2 ni... karang panjang lebar pulak. Dah la line internet ngan komputer korang cap ayam. Karang berat sangat plak blog nih, langsung tak bleh buka. Kepada yang 'berkenaan' boleh tengok gambar lain kat 2 akaun flickr free.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin