Monday, September 26, 2011

Angry Bird vs Boboboi....

Apakah Angry Bird? ... Angry Bird adalah satu watak yang dicipta di dalam permainan di dalam smartphone yang mana sampai sekarang aku tak gheti-gheti nak main camana. Selepas level 1 jer terus fail.... Dari dulu sampai sekarang aku ni masih kaki bangku dalam permainan camni. Aku ada ingat anak aku lagi terrorrist lah main benda alah ni... Tapi kalau bukan aku yang bagi tipon kat ibunya yang ada game tu, diaorang tak gak boleh terror.. so kira akulah yang sebenarnya lebih terrorist.. muahahaha.

Budak kat bawah ni sangat suka pakai baju Angry Bird dan bila nak amik gambar suka sangat nak buat muka camtu. Tak ensem langsung. Tapi aku heran gak, budak kecik camni pon dah tahu suka ngan Angry Bird. Dulu budak2 kat Mesia ni suka kejap kat watak boboboi tapi kejap jer. Lantaklah suka kat mana pon janji masih ikut trend...

Angry Bird 5

Angry Bird as a pole dancer.. huhuhu
Angry Bird 4






















Angry Bird is everywhere..
Angry bird 3

Angry Bird wanted to fly high but his bird is too small... hehehehe
Angry Bird 2

Atas dan bawah ni baru ensem sikit, barulah macam Boboboi...

Angry Bird 1

Powered by VAIO

2 comments:

hersya khaleeda said...

huhuhu...bila die tengok gambar ensem die ni die kate "adam senyum" sambil buat gaye senyum ngeee die tu...kelakor tu dak kecik ni...

Mentari, Hujan dan Pelangi said...

Kemana tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi...anak bapak..hehehe

Blog Widget by LinkWithin