Wednesday, December 17, 2008

Bagaimana mengenali identiti golongan GAY...(18sx)


Golongan Gay adalah golongan yang dilaknat. Ramai di antara golongan ini kelihatan kelihatan seperti lelaki tulin tapi hakikatnya mereka tak meminati kaum wanita tetapi kaum lelaki.
.
.
.
Sebagai panduan kepada kita semua, golongan ini boleh dikenali sebenarnya. Namun hanya Gay sahaja yang boleh mengenali status gay yang lain. Cuba hayati cerita seterusnya.........
.
.
.
Pada satu hari, seorang wartawan ingin membuat penyelidikan bagi bahan beritanya yang berkaitan dengan golongan Gay. Oleh itu, pada suatu hari dia telah berkunjung ke satu kelab malam yang dikenali sebagai 'The Blue Boy Club' yang berada di Kuala Lumpur. Pada awalnya, beliau agak takut dan kurang selesa tetapi setelah beberapa ketika akhirnya beliau berasa selesa. Apabila diperhatikan sekelilingnya, didapati semua lelaki2 tersebut kelihatan tiada kurangnya, cuma yang berbeza mereka agak mesra.
.
.
.
Sambil memerhati dan sesekali mencatit nota, tiba2 perut wartawan tersebut rasa memulas. Rasa nak terkentut. Oleh kerana muzik terlalu kuat maka wartawan itu yakin sekiranya dia terkentut, pasti ramai yang tidak akan perasan. Lalu dia bernekad untuk kentut......... Prrrroooootttttttttttttttt.......... Namun tiba2 muzik bertukar menjadi perlahan pada saat dia melepaskan kentut tersebut. Apa lagi, semua mata memandang tepat kepada dia di dalam keadaan samar2 lampu di kelab tersebut. Tiba2...... ada suara berkata "rupanya ada lagi jejaka yang masih teruna kat kelab kita ni" ......hahaha.., dengan perasaan malu dia terus meninggalkan kelab tersebut.
.
.
.
Pengajaran dari cerita di atas, kalau sekiranya seseorang itu kentut dan bunyinya kuat maka sah lah yang dia masih teruna tapi kalau kentutnya bedepus ajer bunyinya..... hehehe dah hilang teruna lah tu...

Sekian terima kasih.





2 comments:

jus call me ida.. said...

hahahaha...gelinyaaaaa...

anaiz said...

hahahaha...!!

tak terfikir pun saya. tapi geli la dengan org2 yang diluar tabiii nih. mintak simpang..

Blog Widget by LinkWithin