Thursday, December 11, 2008

Misteri kejadian.....

Sungguh berbahagialah pendududuk Negeri Selangor yang bekerja di Negeri Selangor pada hari nih. Dulu aku pon kerja kat Selangor gak tapi sekarang ni dah kat Putrajaya. So, apa kena mengena kerja kat Selangor ngan "Misteri kejadian..."?
Hehehehe... sebenarnya takda apa kaitan pon. Saja letak tajuk yang menarik sebab kalau tak, nanti korang taknak baca plak. So kenapa plak berbahagia?.... hari ni Selangor cutilaaa..... Birthday Sultan Selangor. Itu ajer.... Kepada sesapa yang birthdaynya hari ni dan duduk kat Selangor, boleh la perasaan yang cuti ni sempena hari lahir korang.
Dah 63 tahun dah umurnya. Alhamdulillah masih panjang umurnya untuk diberi peluang membuat kebajikan kepada negeri dan rakyat yang diperintahnya.... Dolattt Tuankuuu...!
Ermmm, salah sorang jiran kat mah aku pon sambut birthday gak hari nih... tapi dia tak lah boleh perasan sangat pasal kena kerja. Tulaa.. sapa suruh kerja kat KL. Aku rasa umur dia dah 36 agaknya. Hehehe... macam ada kaitan jer ngan umur sultan tu...
Kepada Brader Azian Rohaidi, aku ucapkan Selamat Hari Lahir. Nanti buat triffle "antor" kat mah aku ok.... Nak bagi hadiah PS2 ko dah ada.... PSP, aku pon tak tak beli lagi, nak bagi beskal, beskal ko mahal lagi dari beskal aku. So, aku bagi jerlah hadiah kat bawah ni... secara virtual pon jadiklah.

Kotak hadiah tu takyah bukak.... ko tengok jer gambar kat bawah ni... sama jer ngan apa yang ada dalam kotak tu. Anyway, thanks for the "kepok" last night...

2 comments:

Mohd Hafiz Safwan said...

Happy besday jugak kat Bro Azian

Anonymous said...

ALLAH selamatkan aku,
ALLAH selamatkan aku,
ALLAH selamtkan aku dan kawan-kawan aku,
ALLAH selamatkan kita semua.....

TQ! TQ! sebab wish aku Selamat Birthday...

p/s: TQ jugak kat Busu....

Blog Widget by LinkWithin