Tuesday, February 2, 2010

Anak Dara ku....

Syaza BW


Syaza BW1

Lamanya tak menulis..... Maklumlah sibuk yang bukan-bukan. Hari-hari nak kena gi mesyuaratlah, perbincanganlah dan kalau takder semua tu sibuk berfarmville plak. Muahahaha. Sebenarnya semua ni sebab notebook ku yang dah tak berapa sihat dan tambahan pula dah ada 'aiepon'. Tu yang malas nak buka komputer kat rumah tu... Komputer pon kalau nak buka kena guna direct current. Malassss!!!!



VAIO

Aku sebenarnya nak cerita kisah anak daraku yang dah 6 tahun umurnya. Hari tu buat sambutan besadaynya kat tadika dia jer. Aku tak dapat join pasal ada urusan kerja. Ibu dia jer yang ada dan amik gambar. Gambar belum pilih yang sesuai. Makanya aku guna jer gambar lain. Untuk hadiahnya, hari tu aku janji nak belikan dia buku sebab itu yang dia minta tapi masih belum jumpa buku yang best. Buku tu kira yang utama lah tapi untuk sampingan aku dah belikan beberapa buku cerita dan selipar baru untuk dia. Itupon dah kira gembira dah dia... Hari-hari dok baca buku tu. Semalam sampai demam sebab membaca sampai makan pon tak lalu....

Selipar

Kasut ni aku beli kat Bata jer.... sesuailah dengan kemampuanku. Harga tak ingat tapi murah jer. Masa tu sebenarnya nak beli kasut sekolah anak teruna ku yang hilang dicuri kat surau sekolah. Bila tengok abangnya beli kasut baru, dia pon tak nak kurang gak. Itula pasalnya dibelikan.

kasut

Sepatu Syaza

Anak teruna aku malam tadi bagi tahu, dia tertinggal pulak kasut baru tu kat sekolah... Adoiii kira dah hilang lah tu... Dah Tahun 4 ni, tiap-tiap minggu lah pulak hilang kasut. Anak oh anak..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin