Tuesday, October 4, 2011

Hahaha.. Ingatkan aku sorang jer...

Hari ni aku telah membuat pembayaran baki deposit untuk bilik sewa aku. Alhamdulillah, mudah urusanku mencari bilik sewa baru di perantauan ni... Masih dengan madam landlord yang sama.

Setelah berurusan dengan incik rimau secara maya maka terus ku forwardkan sms ku terima kepada madam landlord... Tak lama selepas tu aku terima jawapan dari dia. Biasanya pendek jer "Tks khalid". Namun hari ni agak panjang... Kah kah kah.. Rupanya bukan aku sorang jer yang bengang ngan penyewa baru bilik sebelah ni... Owner pun bengang gak... Nak tahu sebab apa aku bengang? Nanti aku cerita kemudian hari... Errr bagi mereka yang pernah baca komen aku kat dalam pesbuk juga mungkin dah tahu.. Kat bawah ni aku up gambar sms yang aku forward dari main phone aku...

Powered by IPhone

No comments:

Blog Widget by LinkWithin