Sunday, October 16, 2011

Percutian Berahi Ke Negeri Bawah Bayu

Bila cakap berahi jer korang ingat lucah.. Cakap horny jer korang ingat lucah gak tapi kalau cakap teruja plak korang kata bahasa buku... Apa daa...

Sewaktu aku mula menulis citer ni, aku baru jer duduk kat seat 22F MH2807. Aku ingatkan dah tak dapat naik lagi 737-800 ni.. Dapat gak aku merasa lagi tapi bukan dengan Firefly tapi MAS. Namun apakan daya... Pada ketika ini batterry aku dah low 28% jak. Takpalah janji aku tulis gak tiap kali di atas udara dicelah awan.. Kalau battery kong, sampai rumah selepas charge baru aku post kat blog ni... Kalau sempat aku up masa kat epot.

Kali ni aku nak cerita sikit jer takmo panjang2 cam cerpen... Pada Jumaat lepas aku telah pergi ke Kota Kinabalu. Sesampai jer diepot ada sorang awek ni amek aku dan terus bawa ke hotel.. Aku sorang jer yang datang dari Kuching manakala kengkawan aku yang lain datang dari KL..

Sesampai jer di hotel yang aku duduk.. Err kita orang memilih apartment 3 bilik sebab kami ramai. So boleh jimat. Kongsi2 bayar maka taklah mahal sangat. Masa aku sampai petang tu aku dok sorang jer kat service apartment tu. Maklumlah.. Aku ni golfer pencen. So tak ler ikut diaorang yang tgh sebok bergolfing tu.

Nanti aku sambung lagilah. Malas dan takda mood ni. Aku up gambar jer yer...

Powered by IPhone in Boeing 737-800 MH 2807

No comments:

Blog Widget by LinkWithin