Friday, November 4, 2011

Permata Yang Hilang....

Rasanya dah lama tak berblog dah ni... Bergoblog aku tak pernah. Pada saat ini aku berada di Gate 9, KIA menunggu belon yang nak berlepas kejap lagi. Tajuk kali ni sebenarnya ada kaitan dengan amoiku... Huhuhu..

Masa muda remaja dulu kalau cakap "Permata Yang Hilang" semua orang tahu. Ala macam cakap buku "mona gersang" la.. Buku apa tu? Kalau korang tak tahu, korang taip jer kat google atau flickr... Ada mamat yang dah scan seluruh buku siap dengan ilustrasinya sekali..

Hurrmmm... Bukan tu sebenarnya aku nak cerita... Sebenarnya aku nak cerita kejadian kehilangan batu permta berlian di cincin amoiku.... Dah la cincin tu cincin berbatu sesatunya amoiku ada, pastu cincin tunang plak.. Puas dia cari tapi tak gak berjumpa. Yela.., kalau cincin boleh gak cari tapi kalau batu permata tu yang cicir, kutu jumpa pon ingat kaca jer.. Kesian dia..., cari bagai nak rak pon tak jumpa gak. Udahla hari tu cincin2 emas dia kena kebas kat rumah, sekarang ni cincin diamond plak...

Takpalah laling, dah takda rezeki. Nanti abang cari sugar mummy kat sini.. Mana tahu nanti boleh la abg minta cincin besar2 gantikan cincin tu yer... Hehehe.. ( seb baik bukan cincin kawen, kalau tak kena plak aku berkawen sekali lagi... Muahahaha

No comments:

Blog Widget by LinkWithin