Thursday, March 4, 2010

Anak kawan suami isteriku....

Wah... petang ni baru ada idea sikit nak update blog. Semenjak dua menjak ni tahap kemalasan aku dah mencecah kelajuan Mark IV. Apa yang aku nak update ni adalah beberapa keping gambar anak kawan suami mak anak aku... hehehe.

Dah besar ghopernya, tapi letih aku nak matchkan ghuper dia ngan bapaknya. Maklumlah anak rupa mak sepenuhnya. Asalnya aku ingat nak edit dulu bagi cantik2 tapi kemalasan telah menghatui dan kelupaan telah menyelubungi bagaimana nak guna photoshop, makanya aku buat lebih kurang jer lah. Takpa, apa2 pon aku paparkanjerlah gambar2nya. Kepada yang berkaitan, kalau nak download, gi ke flickr. Agak-agak korang, anak sapalah nih?


Daniel Haqiem 5

Daniel Haqiem 6



Danial Haqiem 4



Danial Haqiem 2

Danial Haqiem 1



Danial Haqiem 3

Sebenarnya ada sorang lagi anak kawan suami mak anak aku ni. Tak sempat lagi nak upload.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin