Monday, March 22, 2010

Jom Tiup Belon - 2nd Putrajaya International Hot Air Balloon Fiesta 2010

Semalam berakhirlah acara tahunan tiup belon beramai-ramai. Moga di tahun depan kita berjumpa lagi dan tiup ramai-ramai. Diharapkan supaya acara ni tidak berubah tempat dan masih akan dijalankan di tempat yang sama dan harapan juga supaya aku masih ada kat sini lagi. huhuhu...

Berikut dimasukkan beberapa keping gambar yang sempat aku amik masa acara di hari kedua. Ada banyak lagi yang belum aku upload. Sekurang-kurangnya ada 2 cerita dan set gambar lagi. Lepas tu baru kita cerita balik pasal benda lain. Apa? boring?... wei, suka aku lah blog aku.. kih..kih..kih...

2nd Putrajaya International

Balloon Fiesta

Balloon Fiesta 4

Balloon Fiesta 6

Balloon Fiesta 3

Balloon Fiesta 5

Balloon Fiesta 8

Balloon Fiesta 12

Selain dari belon yang ada di atas, tak kurang juga belon yang banyak kat bawah... hehehe.. sabar wei, sesungguhnya aku ini sedang berpuasa.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin