Saturday, March 13, 2010

Habis Madu Sepah Dibuang...?

Kenapa ada bidalan kata cam tajuk kat atas tu...? Memanglah, bila dah habis madu kena buanglah sepah tu. Takkanlah nak suh makan plak sepah tu... aparaaa. Tapi aku bukan nak citer pasal madu bunga atau siapa punya 'madu'..... err, itu cuma pembuka kata jer.

Macam yang aku kata sebelum ni, blog aku dah jadi blog gambar2 baby. Kali ni aku nak masukkan gambar anak buah aku yang dah jadi lebah. Lebah yang ada gigi 4 batang. Lebah ni cucu ke-9 opah anak aku. Pewaris takhta bongsuku adalah cucu ke-10. Amirul Zakuan nama dia dan dia masih lagi belum mempunyai adik beradik. Maklumlah anak sulung.... Nak cerita panjangpon rasa malas dah ni, aku upload jer gambar2 dia dan let the picture tells u the story-mory....

Amirul Bee 6


Amirul Bee 9


Amirul Bee 7


Amirul Bee 1


Amirul Bee 3


Amirul Bee 2


Amirul Bee 4


Amirul Bee 8


Amirul Bee 5i


Amirul Bee 10

Lepas men bunga, men kasut plak.... wah! bestnyer jadi baby, asik main jer. Takyah pikir pasal kerja lepas tu nak kena transfer sana sini.... Oppss citer pasal transfer order yang sedang berlaku kat opis aku ni, nanti aku ceritakan gelagat kekawan sejabatan ku seluruh Malaysia pasal transfer nih... tungguuuu.....!!!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin