Thursday, February 23, 2012

Berkeluarga di atas awan Laut China Selatan...


Alhamdulillah, hari ni aku dan keluargaku semua terbang bersama AK5224 menuju ke Kuching. Ini merupakan penerbanganku yang ke 9 tahun ni. Penerbangan kali ni tak boleh nak bernakal-nakalan.. Maklumlah, amoiku ada dan sentiasa menjeling-jeling menengokku... Aduhhh tu la susahnya bila jadi suami hensem nih.. Huhuhu.... Melepas aku nak ngorat awek cun ni...

Ini merupakan penerbangan sekeluarga yang kedua menggunakan duit gomen... Total perbelanjaan tiket mereka semua adalah RM3,660.00 tak termasuk tiket aku RM915.00. Tiket aku sebenarnya tiket kursus dan berasingan. Alhamdulillah penerbangan pergi ni kami semua dapat conquer semua seat dari 1A sampailah 1F. Walaupun seat 1D sebenarnya milik orang lain tetapi kerana brader tu memahami makanya awal2 lagi dia dah pindah ke tempat lain. Bagi laluan kat kami lah tu nak bergerak... Thanks..

Ok lah, takda banyak masa sangat nak mengarang dan kapal ni pon sedang menurun. Lagi 35 minit nak sampai. Kat bawah ni sikit sebanyak gambar kami up guna aipon.. Yang selebihnya nanti aku up guna PC... Ok chiow.. Bye-bye...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin