Friday, February 17, 2012

Menggoda dan digoda di Laut China Selatan....

Assalamualaikum....

Setelah 7 hari bermesra dengan awekku di Kucen, hari ni aku nak balik Kay el dan ini adalah penerbanganku yang ke 8 tahun ni. Kali ni aku bersama awek seket merah ketat pula. Tiket kali ni aku beli sendiri. Patutnya guna waran gomen tapi aku dah transfer ke 27hb nanti sebab nak balik bersama-sama amoi dan anak-anak.....

Tiket kali ni sebab nak jimat makanya aku tak beli bagasi. Fuh.. Seb baik tak berat sangat. Kalau cam biasa tu pasti hari ni aku bertekak plak ngan awek kari yang jaga pintu masuk tu. Hari ni plak beriya-iya dok timbang bagai... Seat aku kali ni 30F... Huhuhu tak best langsung! Hari ni juga aku tak boleh nak masuk dulu dan tiada keistimewaan sebab bukan tiket waran gomen.... Huwaaaa..!!

Tiap kali aku nak balik mesti ada jer yang buat aku kelam kabut. Alhamdulillah, hari ni walaupun kelam kabut sikit tapi semuanya berjalan dengan teratur. Tadi masa kelam kabut tu, kawan aku yang dok pulau tu antar message.... Nak kirim kek katanya. Adoyai... Last minit baru nak bagi tahu. So untuk tidak mengecewakan kawan aku ni makanya aku gi lah beli juga kat kedai cawangan Dayang Salhah kat batu 7. Seb baik dia baru buka cawangan baru dan dekat dengan epot. Kalau pikir nak gi town alamatnya tertinggal kapal lah aku. Dapatler aku belikan 2 ketul... Karang tak dapat meleleh plak air liur anak
lam poyut dia.. Hehehe Esok dia nak ke shah alam katanya...

Pada ketika ini, aku berada di Gate 2 KIA, dan baru saja diumumkan yang flite aku delay... Aduhai... Seb baik lewat sikit jer lam 25 minit. Masa aku tulis ni ada amoi seksi dok sebelah aku persis gadis urut-urutan gitu. Tetiba jer dia bercakap ngan aku..... "err.. Could you please look after my bag? I want to go to toilet" Aku ingat dia cakap ngan sapa tadi, rupanya ngan aku... Aku angguk jer.. Hehehe, Ada chance ni aku nak ngayat dia lepas nih. Bukan apa... At least nanti ada la kawan kat Kucen ni kalau time boring-boring. Muahahahhaha.... (amoi ni dah balik dan dia cakap "thankss..." dan terus amik beg dia dan blah tah ke mana.. Aduh.. Melepas!

Bersama-sama dengan aku pada ketika ini ada 3 tiket penerbangan lain. 23hb ni nanti aku akan balik ke Kucen dan bawa family ku sekali. Ini adalah trip kedua dan yang pertama adalah February tahun lepas. Semua tiket ditanggung oleh rimau 2 ekoq, bulan dan bintang. Alhamdulillah, berkat kena pindah ni makanya dapatlah diaorang jalan-jalan nek kapalterbang free...

Ok lah, aku dah takda idea lagi ni. Lagipon kapai aku dah sampai. Kat bawah ni aku up 2 harga tiket yang berbeza. Satu aku punya dan beli sendiri dan satu lagi untuk 4 orang, gomen belikan... Chiow chin chiow....!!!

2 comments:

farahhanim said...

Errr...kelam kabut ker...sowie...huhuhu

Khalsyaza said...

takda hal punya Sis....

Blog Widget by LinkWithin