Thursday, July 30, 2009

Pewaris Takhta Bongsu..

Malam semalam aku bawa ibu anak sulungku gi check-up. sebelum ni semua kat DEMC, tapi sekarang DEMC dah mahal giler. So kita orang daftar kat UMRA.....

Kat bawah ni gambar pewaris takhta bongsu... Aku bukan doktor dan aku bukan bidan. So jangan tanya aku camana nak tengok atau membaca apa yang ditulisnya....huhu..

baby021-2

kat bawah ni gambar 3D...cuma tak color jer...

baby021 -1

Kata doktor, jangkaan tarikh keluar adalah 6 Ferbruari 2010. Wallahhua'lam.....

6 comments:

Anonymous said...

GERENTI ker ...............Bongsu ker.

zul said...

apasal bongsu plak...

mdnurie said...

x kan bongsu kot...umo muda lg...dapat lg 5 lap baru best...

note: bang..klu pompuan sy booking sampai umo 21 erk...muhahaha

Khalsyaza said...

ermm.. Zul, bukan ker kalau yang paling kecik, kita panggil bongsu? Abis tu nak panggil apa plak?.. ish.ish..ish..

Nak booking boleh, tapi aku rasa anak aku tu tak sangguplah pulak dia nak berlaki orang tua nanti walaupun lelaki tua tu ensem cam rosyam noor ..kih..kih..kih..

Acaii said...

Alhamdulillah, tahniah ye..tapi takkan bogsu dah kot,hehe..nanti kalau ada lagi:)

aah DEMC memang makin mahal, kalau ada subsidi ofis mmg oraitlah mcm budak2 ofis aku..:) kat Umrapun ok sbb ramai member2 dah pernah antar ke sana..

Khalsyaza said...

TQ..TQ...TQ... Acaii. InsyaAllah kalau ada rezeki, boleh lah dapat anak bongsu lagi.. Anak aku sebenarnya semua anak bongsu kecuali kalau dia dah ada adik makanya title bongsu diapon hilang....

Blog Widget by LinkWithin