Tuesday, July 28, 2009

Rumah Pasung Berpuaka...

Hehe.. tajuk yang saja jer aku bubuh sebab sekarang ni aku tengah menghadiri 'CPD talk' kat Institut Penilaian Negara, Kajang. Tajuk berkaitan 'Commissioner of Building', managing agent, challenge of property management & property trust. Apa-apa lah labu...


Apa yang aku nak cerita ni ialah pasal salah seorang speaker yang dulunya sama ngan aku kerja kat Raine & Horne Zaki+Partners kat Subang Jaya. Masa tu dia manager kat situ, aku plak sesatunya staf dia.. Memang Pelik, Dalam company tu, ada 1 director, 1 manager, 1 officer, 1 kerani.... hehe. So, korang tahulah tak lah besar sangat. Tapi sekarang, mamat tu dah kaya giler rupanya. can be consider as the $ucce$$full property manager...

(Cuba teka, mana boss aku....huhu)

Sorang lagi speaker tu aku jumpa dulu masa kat Singapore.. Asean Valuers Congress. Masa tu dia kurus jer. Masa ni, alamak dah gemuk lah pulak..(sama lah ngan aku pon)

Aghh itu semua dunia...muahaahhaha. Yang pasti, sekarang ni aku takder mood dan boring dah nih. Sib baik aku bawak notebook aku dan duduk kat tingkat atas...

2 comments:

mdnurie said...

aku tau mana bos abam khalid..mesti yg berambut di tepi lapang di tengah..muhahaha(trend rmbut org kaya)

Khalsyaza said...

Memang ko ni bijak la Tom... betui tu tapi yg baju putih atau baju biru...

Blog Widget by LinkWithin