Wednesday, December 14, 2011

Asyik Inovasi Jer....

Pada ketika aku mula mengarang kat boblog ni, aku berada di Gate 2 KIA sedang menunggu belon ku yang tak kunjung tiba. Namun hati ku resah dan macam takda mood nak mengarang. Maklumlah tengah bersedih kerana kehilangan jacket ku sewaktu pemeriksaan keselamatan. Kelalaian yang ngok..! Aduhhh..Namun, barang yang hilang pasti akan lenyap dari pandangan walau mengalir ayor mate darah sekalipon.. Aghhh persetankan dengan kehilangan tu. Takmo pikir lagi.


Hari ni 14 Disember 2011... Pagi tadi pejabat aku dan pejabat boss aku berganding mengadakan sambutan Hari Inovasi. Alhamdulillah, semua berjalan lancar. Semua aktiviti telah dilaksanakan dengan sunguh menarik dan kreatif. Walaupun terdapat kelemahan tetapi rangka programnya menarik. Tahniah kepada pegawai-pegawaiku yang telah melalaksanakannya.


Memandangkan mood tak berapa nak ada sebab flite pon delayed, makanya aku malas nak sambung lagi. Aku up gambar jer.. Korang tengok jer lah... Kalau tak nak tengok sudah..


(gambar 3 orang yang tunduk tu adalah gambar anak buah aku yang dok melepak kat pantry petang tadi bila bos aku dah blah gi epot... Tau takut muka nampak... Hahaha)

No comments:

Blog Widget by LinkWithin