Tuesday, December 13, 2011

Kisah anak buah ku...

Posting ni aku saja-saja nak buat sebab nak tunjuk kat pompuan kat bawah nih... Test 123...

Tapikan... Rasa sik best mun kamek sik nganok sidak ya.. Fomfuan pertama tu memang berkawan baik ngan fomfuan kedua tu sampaikan semuanya nak buat sama-sama... Makan sama datang sama ngular pon sama... Muahahahaha....kedua-duanya bukan staf aku tapi staf bos aku. Aku selalu dok kacau diaorang nih. Walaupun aku kutuk macam2, diaorang tetap happy...

Apa-apa pon mereka sangat baeeekk hati walaupun kedua-duanya agak malasss sikit.. Kena ketuk baru nak buat kerja... Sorang suka layan pesbuk dan sorang lagi suka berangan... Muahahaha

"mari kita bertepuk tangan... Pap! Pap! Pap!...."

2 comments:

Baby Yoki said...

layan facebook dkala tiada kerja xpa bos....dr mengular..hehe..kemudahan yg disedia oleh ofis dguna sepenuhnya..hahahahha

Khalsyaza said...

chait...!!

Blog Widget by LinkWithin