Monday, October 6, 2008

Balik kerja semula...

Hari ni, aku start kerja balik selepas seminggu cuti beraya. Kat opis ni ramai lagi yang belum masuk kerja.. ada kat kampung lagi kot, kalau tak pon dok cuti kat rumah nak mengemas. Al maklumlah, raya ni ramai yang nak datang.... (rumah aku setakat ni baru 2 orang jer yang datang...).

Kepada sesapa yang dah menghantar sms selamat hari raya kat aku hari tu,..... terima kasih jer lah. Sori la sebab aku tak balas pon. Bukannya apa, kat kampung bini aku tu line tipon tak berapa nak ada... setakat 1-2 bar, pas tu hilang... Nak hantar sms pon lembab. Korang tak caya, cubalah tgk gambar tipon aku tu.

Tapi apa2 pon alhamdulillah sebab cuti raya telahpon abis dan everything back to normal...

Apa yang paling penting di musim perayaan ni yang amat digeruni adalah seperti di bawah ni. Alhamdulillah aku masih terselamat.

No comments:

Blog Widget by LinkWithin