Friday, October 24, 2008

Jamuan Hari Raya kat opis...

Pada Jumaat lepas 17 haribulan Oktober 2008, Bahagian Teknikal opis aku buat jamuan hari raya.... Banyak betui makanan al maklumlah kitaorang kutip duit sana sikit.. sini sikit. Akhirnya dapatlah dijayakan majlis jamuan hari raya nih.

Kepada yang berkenaan, sorrylah sebab lambat posting......maklumlah kerja punya orang!!! hehehe....
Buah-buahan tempatan.... sate ngan kacang pon buleh dikira sebagai buah gak.....
Berbagai juadah utama..... nasi impit ada, sate ada, roti jala ada, kek ada, kerepek pon ada gak dan tak ketinggalan sudu ngan garpu.
Salah satu dari kek yang ada masa tu. (Ada 4 jenis kek sebenarnya pada masa tu... yang lain aku tak sempat amik sebab kalau aku sebok jer amik gambar, depa dah pulun habih semua makanan tuh... cam T-Rex)
Antara yang menghabiskan makanan yang ada.... aku tak.... sebab sebok amik gambar jer.
Ko nak betik ker atau nak pisang?
Makanan yang dihidang untuk bos-bos.... pinggan mangkuk tu kompom bukan bone china tau!

Awek ni salah seorang PA a.k.a awek angkat aku...hehehehe, yang ada kat opis aku. Dia ni bagus kat satu benda jer, RAJIN dan RINGAN TULANG. Gedik santai tu tak kurang juger...kih..kih..kih..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin