Thursday, June 18, 2009

Ayer Keroh Golf & Country Resort....

Ahad lepas aku telah merasmikan gear baruku di Melaka. Geng2 JPPH telah mengadakan perlawanan golf yang dianjurkan oleh JPPH Melaka. Pengelolanya siapa lagi Mr Saharun la...

Kat bawah ni adalah sebahagian gambar yang telah ku rakam dan dipakaikan aksesori dan dimekapkan.....

Golf Open 5

Golf Open 2 copy

Golf Open 4

Depa tanya aku...."awat hang tak main khalid? Mana set hang?".. aku jawab, "kalau aku main, sapa nak tangkap gambaq koghang? Lagipon set aku ni lagi mahey dari set koghang yang ada satu beg tu"...

Rizal3

rizal1

rizal2

Rizal4

Rizal5

TQ to Rizal sebab bagi aku naik Ixora baru ko tu ke Melaka.....

HAFEZ CHAMP

To Hafez, tahniah ler coz jadi "The Champ"... sib baik tak jadi "The Chimp"....muahahaha

2 comments:

zul said...

ni mesti pergi dgn awek baru kan..

Khalsyaza said...

mestilaaaaaaaaww..........

Blog Widget by LinkWithin