Friday, June 5, 2009

Orang lain jual gambar kawin, aku nak jual jamu....

Kengkawan aku semua sibuk berniaga gambar kawin, yela sebab 'tiang seri' diaorang hebat. Aku punya.... ermmm... So masing-masing sibuk jual gambar kawin sampaikan aku pulak yang terasa nak kawin lagi bila tengok gambar diaorang...hehehe.

Hari ni ibu kepada anak sulung aku bagitahu, iklan dia kena reject oleh mudah.my sebab jamu tak boleh dijual kat dalam tu.... panassss... So memenuhi permintaan dia setelah dikenakan bayaran, maka aku masukkan iklan jamu dia.
JAMU HAJJAH HALIMAH
(Untuk ibu yang baru lepas bersalin sahaja. Ibu haiwan peliharaan tidak termasuk)
Jamu Promo
jamu berbagai

jamu akar

Harga hanya RM150.00 per set. Sila hubungi Siti Herdawaty di talian 016-6847626 untuk tempahan dan sebarang pertanyaan.

2 comments:

zul said...

haii.. jadi tokey jamu la pulak.. bagus tu bang... janji masyuk..

Khalsyaza said...

alaa.. bisnes orang rumah la bro. Opah dia punya product...buat sendiri

Blog Widget by LinkWithin