Wednesday, June 10, 2009

Maybank pun sama gak......

Ermm... disaat-saat aku dalam proses keracunan, rupa-rupanya pihak Maybank pon telah menghidu keadaan diriku. Maklumlah Sang Rimau,....aauuuuummmmm!!!.

cek beracun

Jumaat lepas aku menerima sepucuk surat dan di dalamnya terkandung sekeping cek bernilai RM5,000.00. Apa yang perlu aku buat adalah bank-in kan ajer. 0% interest cash advance..... pergh!

Sib baiklah iman ku kuat dan pengalaman yang lepas telah mematangkan aku mengenai kategori cek nih. Yuran proses tak mahal, cuma sekitar RM32.00 jer sebulan apabila dibahagikan selama 6 bulan. Namun adakah aku sanggup untuk menghadapi cabaran seterusnya sekiranya aku bank-in kannya. Setakat D300 boleh lepas nih...

Nak tau apa akan berlaku? Tunggu....., tempoh sah laku cek ni tidak dinyatakan tetapi kalau ikut kebiasaan 3 bulan bro..!!! Mari kita lihat siapa yang kenaaa!!!!

3 comments:

::Kak Sambal:: said...

meh blanja kami meh...

bila nak wat photoshoot baby lyna nie..leh jadi model blog en khalid, hehehehe

Khalsyaza said...

Boleh.... kecik tapak tangan, stadium Shah Alam akan ku tadahkan...

zul said...

kalau eden la kan.. Eden sedokah je kat miza. Suruh di bancuh milo ais sebulan free.. Hehehe...

Blog Widget by LinkWithin