Wednesday, June 10, 2009

Boleh ker kahwin ni.....?

Siapa pulak yang nak kawin ni?. Aku memang dah kawin tapi 3 lagi belum, huhuhu... Sebenarnya yang nak dikawinkan ni adalah di antara lens lama aku ngan lens baru aku... umpama orang tua kawin baru ngan anak dara beza umur 24 tahun.

Nikkon Series E

Masa mula-mula bapak aku belikan SLR kat aku sekitar tahun 1985 dulu, aku selalu guna lensnya untuk dijadikan kanta pembesar (lens kat atas tuh..). Kekadang tu, bapak aku tengok, macam aku khusyuk study tapi sebenarnya aku tengah menengok huruf2 kat buku aku tu menggunakan lens aku...hehehe Itulah pasal bila kuar result peksa, tak berapa nak boleh dibanggakan sebab orang lain baca perkataan ker perkataan, tapi aku baca huruf ker huruf.

Tak sangkalah pulak, rupanya menggunakan lens secara terbalik dihadapan lens sedia ada, adalah merupakan suatu teknik pada masa kini. So aku cubalah gunakan lens lama aku tu dengan lens baru ku... Akibat perkahwinan antara lelaki tua dan anak dara berbeza umur 24 tahun maka hasilnya tak seberapa. Namun bolehlah nak dikongsikan bersama...


Nikkon 1


mata

Mata adalah nikmat Allah yang terhebat...

Pujaan

Tanpanya maka kembalilah kita kepangkuanNya.....

2 comments:

Mohd Hafiz Safwan said...

boleh ek kawen2 camtu..nice!!!

Khalsyaza said...

semua benda lam dunia boleh... yang tak bolehnya kalau ko nak pinjam lens baru aku tu...muahahahhaa

Blog Widget by LinkWithin