Tuesday, December 1, 2009

Ingat aku tak mampu ker nak beli?...

Rabu malam Khamis minggu lepas kitaorang di Anjung Kristal berRT lagi. Kali ini selain dihidangkan dengan durian dan rambutan, kami juga dihidangkan dengan 2 biji lotus......... Elise (RM240K) dan Exige (RM700K). Aku cuma sempat rakam Elise sahaja sebab Exige datang kemudian dan pada masa tu aku plak dah simpan kamera aku. Bro Aidil bagi kunci suruh test.....wooooooo tara berani wo!!! Aku berani duk sebelah jer. Aku ngan Bro Azian sempat meronda lalu depan Hakeem dan Khulafa. Kasi Ram sikit.... a.k.a berlagak riak sikit.. hehehehe.... Kat bawah ni beberapa gambar aku ngan kereta yang telah kami gunakan untuk beriak-riak.... muahahaha....

My Lotus 3

My Lotus 2

CSC_1142

My Lotus 4

Thank You Bro Aidil... Rugi plak sebab tak sempat bergambar ngan Exige yang power gila tu... 0-100km/j @ 4.2 second....

2 comments:

julidahlan said...

pergghhh....mmg nmpk riak sunnguhh muka...sedikit senyuman pon xdakk...nasib kete pinjam..hahaha

Khalsyaza said...

Elehhh jelezz la tu... Mana ada riak... takbur sikit jer..

Blog Widget by LinkWithin