Tuesday, December 22, 2009

Mami Jarum Beraksi...

Huh... tak padan ngan ngandungnyer. Nak berposing gak. Apa-apa hal pon, gambar aku gak yang takder..huhuhu.. Ini semua salah satu aktiviti kitaorang semasa berouting ngan family kat PD hari tu. Memandangkan dah takder org lain makanya bini aku yang sarat mengandung ni lah yang kena jadi model aku. Lain lah kalau aku ni 'Abang Bung Mokhtar" Walaupun ngaku tak cukup ensem tapi..... Agh tak baik ngumpat. Nak edit aku tak gheti, so aku upload jerlah gambar ni. Kalau asik nak edit jer, baik aku pakai kamera kompek jer...hehehe

Mama Ct 1



Mama Ct 2

Nak cerita lebih-lebih pon ngarut jer...baik aku upload jer gambar mak buyung nih.. Manalah tahu sebab aku masukkan gambar dia ni banyak2 hati dia gumbira dan tak pasal2 suh aku kawen lagi satu...heeeeeeyyyaaaahhooo!!!

Mama Ct 3




Mama Ct7


Mama Ct 5



Dah... cukup-cukup lah tu!

No comments:

Blog Widget by LinkWithin