Monday, December 14, 2009

Nak beli atau nak rompak ajer...

Kat bawah ni adalah benda-benda yang beratur dalam pemikiran kusut ku untuk diperolehi... Kalau tak mampu nak beli, aku ingat nak ghompak jer kat kedai... Ada orang tanya, kenapa perlu beli? Perlu sangat ker?.... Ishh, tipon aku sekarang ni bulan 1 nanti genap 4 tahun, Vaio akupun dah 3 tahun sampai baterinyapon dah tak bleh guna. Kedua-duanya bernama Sony. Prestasi amat bagus, cumanya nak beralih lah pula ke jenama lain.

Baru kejap tadi member aku Bro Anaz tolong tanyakan berapa harga bateri notebook aku yang dah king kong tu...... RM599.00. Ayoyo, dah la mahal, lepas tu 3 sel jer plak tu. 3 sel tu tahan dalam 2 jam jer.... woo, baik tak yah!.

Mana satulah agaknya yang akan aku beli nih...


Ingat nak beli I-Mac tapi karang timbul perasaan riak dan takbur sangat plak dalam hati. Cukuplah Vaio aku dulu tu... dah merasa pakai notebook mahal... Tapi mahal2 pon dapat free jerr..

No comments:

Blog Widget by LinkWithin