Friday, December 25, 2009

Miss Jane Doe...

Jane Doe 1

Kenapa aku bagi tajuk Jane Doe...? Sebab,... aku tak tahu nama pompuan ni dan anak dia. Apa yang pasti, dia turut serta masa outing di PD hari tu, kira part of family gak la. Walaupun posting ni part of 'Port Dickson' tapi mesti ada orang dengan perasaan yang penuh dengan kecemburuan yang meluap-luap mengomen kenapa banyak sangat gambar Jane Doe ni. Hehehe.. relax la, sesungguhnya ada insan yang lebih bertuah dari insan lain. Lagipon dia yang suruh amik. Sebagai jurugambar amatur, aku amik jer apa yang menarik. Heeeee.....

Kat bawah ni sebahagian aksi yang aku rakam di atas permintaan. Kepada Jane Doe, InsyaAllah nanti aku bagi kat your biras. Walaupun gambar ni tak seberapa tapi di harap enjoy.....

Jane Doe 3

Jane Doe 9

Jane Doe 6

Jane Doe 2

Jane Doe 5

Jane Doe 4

Jane Doe 8

Jane Doe 7

Kepada Jane Doe, diharap anda kini telah sihat dan pulih. Sentiasa bersabar kerana pihak kami semua menyokong dan simpati dengan anda. Setiap kejadian pasti ada hikmahnya...

No comments:

Blog Widget by LinkWithin